Thursday, February 02, 2006

神之回歸


想不到,「神」竟然靜悄悄咁返到老家。

唔知道呢次轉會對佢或者球會是禍是福,但對科拿 (Robbie Fowler)來講,絕對係最完美既終點站。

科拿冇當年奧雲等既高速度,亦冇朗拿度或者細哨既盤球技巧,但佢進攻意識同埋射門技術絕對係有一級水準。當年我第一次睇佢用後腳挑起皮球,越過防守球員後,再「窩利」一射,goal!入球就係如此清脆。

自此我就成為佢既支持者,而當時睇足球既樂趣,就係來自佢源源不絕既入球。

利物浦將來幾個月未必會入多幾球、贏多幾場,但肯定既係,最少多左我會支持番利物浦 (當然唔會放棄熱刺啦)。

3 comments:

chanda said...

我都係利記fans黎架,不過我以前係因為鍾意奧雲,所以愛上利物浦。但即是奧雲走了,利記一樣好可愛,今晚全力堅持利記撼車仔!Yeah!

茂斯 said...

以前喉俐亞的利記悶到癲,現在賓仔掌鴕好多了.

wongdull said...

最緊要都係科拿回巢...呵