Thursday, February 16, 2006

隨心拍



攝於公司外的柴灣嘉業街 (15/2 晚上10時35分)。

下班時發現四野迷濛一片,連50米外的樓宇也被濃霧吞噬。此時王兜突然心血來潮,取出傻瓜數碼相機,隨手拍幾張相,理得它是否有人氣。因為晚上的嘉業街即使有人與否,都是死寂一片,濃霧只係死寂的街道上點綴一下罷了。

多拍幾張時,突然想起攝影狂人覃健。心想,到底覃見到公司外如此情景,會駐足拍照或者只是呼一口煙便離開?我自知攝影技術遠遠不及覃,於是「有理無理」取出相機胡亂拍攝一番,免得後悔。

就當是練習,又或是幫相機鬆鬆筋骨吧。

5 comments:

茂斯 said...

那天去了長洲,豬頭同事說那天怎麼大霧,都沒甚麼感覺,看了相片.....
迷霧竟令街燈變化出四種色階,這才是真正的荷包蛋,未見過,好美!!
嘻,我也只不過是一個比你更懂得浪費菲林的人而已.我想我也會和你一樣「有理無理」.

茂斯 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
wongdull said...

浪費菲林就一定
只係拍得好與否

你說隨身有部似樣的相機有多好...

iamsan / Mountain said...

連氣睇左你同茂斯兩位人兄的blog,真係搞到我好鬼慚愧!點夠你地班年青人玩呀,咁得閒寫blog!
曾幾何時,我都想寫blog,點知開左之後,研究下呢樣又研究下嗰樣,就搞到遲遲無落筆,仲衰到開左個blog又丟空佢唔寫,係直至响wto那時才post左幾張相上去,想寫點東西,但結果又因為突然腦海一片空白,就無寫到啦!
喂!黃兜,我都未自我介紹,我係阿珊,又係做過明報突發,但係又未同你做過同事嗰個呢!
仲有,嗰日我見到咁大霧都想影低佢,真係奇景,點知...部機借左畀人,搞到錯失良機!唉!

wongdull said...

珊姐, 你好似我地兩個年青人咁無聊就死喇
明顯地我係得閑冇野做先放兩"督"屁喳

希望多多捧場 ^^