Friday, January 06, 2006

積木電影


冇錢買攝影器材、又冇錢請有名氣既演員,但又想拍到好戲?得!咁導演就要起劇本同人物刻畫花上心思喇。《遇人不熟》相信係窮導演既啟蒙電影。

呢套戲既導演曾經講過,由於冇錢買好既攝影器材,於是要問人借用,拍攝其實差d 跌爛部機,嚇得佢死死下…大難不死,最少佢都已經闖出個名堂來。

其實《遇人不熟》原本由一個簡單不過既故事,但導演刻意將佢打散,等觀眾自行將故事重組。
起初劇情頗為沉悶,自己以為去錯戲院睇緊《電車男2》,但熱身過後就係一段段時空既穿梭。每加插一段時,人物既性格就更加凸顯,而觀眾都會有:「哦,原來係咁」既想法,然後就會自行組織整個故事,而整個故事亦都逐漸浮現出黎。

當我離開戲院後,自行將故事再重組多一次,同自己講:「頂,原來只係咁…」不過假如套戲平鋪直敘的話,真係搵鬼都未必睇。導演功力應記一功。

記得出第一次字幕時唔好走住。

5 comments:

chanda said...

你好呀!我係港聞同事阿弢,由阿健的日記中,看到你這個日記,打聲招呼。

wongdull said...

多多指教呀...得閑多d 黎睇同埋俾d意見啦... thanks

chanda said...

可以加你日記的link在我的日記中嗎?
同樣,也可以把我的日記連結在你這裡嗎?
你有空,也到我的日記看看吧!

chanda said...

看漏了眼,原來已加,不過名好像寫錯了呢!是"拙"呀!

wongdull said...

呵...一時手快過腦...
冇問題...得閑上黎我個 blog睇下啦 :)