Thursday, March 23, 2006

從何入手...?


見到呢塊板時,第一個感覺係:「開始要認真咁玩開心籃球喇!」於是當日就主動將塊板帶返屋企研究。

前晚同舊同學打波時,阿天就俾左呢塊籃球戰術板我睇。呢塊板比我之前所見既更精美,仲有個籃球磁石仔,真過癮。自問對籃球戰術只略懂皮毛既我,暫時都未知點好好利用塊板,希望隨住時間可以改善。

不過戰術板只係紙上談兵既表現,磁石公仔唔可以話你知隊友們既心理、籃球是否夠氣,成功與否唔可以起呢塊板睇到。打左接近十年隨意籃球既大家,依家要你地從頭做起似乎有d 苛求,所以短期內既目標都係以打「快樂籃球」為主。

對自己起球場身處既位置有多少理解,絕對會令每次聚會更有挑戰性,一切亦可以由呢塊戰術板做起。

1 comment:

Anonymous said...

你好呀~~
我想問吓你....你塊戰術板0係邊度買架???
因為我都想要1塊呀~~~
麻煩你!!!