Wednesday, March 22, 2006

渡假





拎左人生第一次大假後,心諗一定要影番d 似樣既相返黎,否則定必枉作此行。幸好,起碼自己都接受到。

兩星期內輕鬆到過澳洲三個城市(悉尼、墨爾本、布里斯班),享受訓「監獄風雲式」之碌架床、追趕未知能否到達目的地之巴士、隨意上雙層地鐵兜大圈、晚上9點過後穿街過巷地覓食、起黃金海岸欣賞粉紅咪咪既鬼妹……雖然短期內多數唔會故地重遊(因彈盡糧絕也),但足以回味一段時間。

可惜,無法趕及返港送老師最後一程,以及與同事為殺警案並肩作戰,引以為憾也。

3 comments:

茂斯 said...

快點放上相薄啦!!

iamsan / Mountain said...

王生:
講左咁耐,閣下都好似無題到去左邊忽旅行喎!叫你去做旅遊記者就死啦,去邊度都唔題下!
睇左啲相,到底你係咪去左澳洲呢?我諗你梗係畀嗰個"粉紅咪咪o既鬼妹......"迷惑到進入忘我境界!!!撞鬼!

wongdull said...

珊姐,
我就係未夠水準,先要你多d指點指點呀...現已為有關錯漏加以補充...小弟以後打完文一定最少 double-check
好彩有條橋仔俾知認知到我去澳洲旅行...
有興趣可以去我相簿睇我旅行d 相...已經放左條 link上blog