Sunday, December 07, 2008

令人一再回味的Kraftwerk











「驚為天人」─此四個字已能基本形容我對 Kraftwerk Live in HK 的感受。

四部 laptop「播出」前衛的電子音樂、酷得沒話說的投影片、潮爆的機械人,足以令在場二千名觀眾渡過一晚接近完美的前衛電子夜。王兜聽電子音樂的經歷甚淺,到2002年才接觸Kraftwerk (以環法單車為主題的大碟),亦看過他們的 Live DVD,但實在沒想到現場的效果是如此震撼,Radioactivity、Autonbhan、用機械人表演的Robot等等,「old school」的投影片與前衛電子音樂相互輝映在著意想不到的效果,令觀眾看得興奮得不可言喻……

另外能看到 Showroom Dummies 也是一大驚喜訝,爆玻璃所造出的電子音樂及投影效果是整個音樂會高潮之一,再次不得不讚嘆 Kraftwerk音樂的前瞻性,此刻不知何解我突然想起了達文西……

$680 這個「小數目」,完全值回票價,現在已很期待看第二次的機會……

3 comments:

茂斯 said...

你老闆, 見你月月睇SHOW, 我真係睇唔過眼, MOGWAI記得幫我買埋飛!!!!!

Anonymous said...

唉..睇Mogwai的話..預埋我吧...
我好x想睇Kraftwerk呀...唯有買隻DVD返屋企,再拎個鐵甲萬能俠超合金出來扮玩laptop...

wongdull said...

茂斯兄:
我一年睇show用的錢都不及你那些相機啦,哈哈……我那些只是小數目而已……

綸:
早叫你拎假睇show,你知你幾鬼忙啦,所以有好show就真係要盡量抽空出席……

二人:
我唔多熟 mogwai,但可以照一齊睇,但要睇你地是否肯定可以出席,因為除左你地班粉腸,我身邊冇乜朋友聽呢隊野…