Wednesday, September 13, 2006

日本 disco 料理

所謂「食色性也」,我喜歡女,但我更喜歡食,你見「食」排在「色」前就知食比較重要。你要找好吃的食物,不難,隨便到金鐘或蘇豪區,總有一間合你口味。當然,在如此地方品嚐如此美食,也要付出代價。即使幾貴的美食在一兩日後,也會化作一舊舊臭屎流向大海,我仍頗樂意花費在食物上。

某一個星期天晚上與女友行街後極之疲累及肚餓,急於找個位安頓,再大吃一餐,結果在選擇不多下 (因為不需排隊)就揀了這間位於銅鑼灣的新潮日本料理。

看看餐牌的價錢,突覺有點暈眩,大有上錯賊船之感。不過我想夠膽落如此價錢,質素也不是太差吧,加上此時已騎虎難下,就決心豪一豪。簡單叫左 5 種「較平」的食物,計有加州卷 (有人怒按:去元氣都有得食啦,傻西!!) 、海膽壽司、冷麵等。暫且不要理會食物的品種,總之所有食物均甚為新鮮,而且包裝得美輪美奐,單看冷麵的「裝飾」已教人不捨得將其吃下。吃下第一口時,感覺非常清新,而且冷麵在幼之餘亦甚有口感,在第二口時加入蔥粒,又是另一種風味。

最後我地以「雪糕小龍包」作結,埋單$6xx,女友還一面輕鬆:「幾好食丫...都不是太貴丫...」誰是苦主,一看便知。當然,我也很樂意請你品嚐美食,直至收到月結單之時。

食物質素的確不俗,但我認為如此價錢可以食得更好。另外,這邊箱吃日本料理的同時,那邊箱則在播 disco 音樂 (聽聞間中真的有 DJ 來打碟的),早知我應該問問有否乾炒牛河賣......

味道: 4 環境: 4 服務: 3.5 (待應總是很忙似的,但你永不知道他們在忙甚麼) 衛生: 4.5 抵食: 3 (5 分為滿分)

http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=9972

3 comments:

Nobody said...

王兜:
早就知道冇乜原則就係你做人原則,部mp3好用嗎?
近日要揀mp3送俾人,結果.....最後居然買o左部國產mp4機,最衰唔記得拍低過樣,但質感幾好同外型不俗,function多多。

從買機過程我就發現(請做好傷心準備),原來家下o的機真係好鬼平,NEC 512MB的mp4,居然只賣$600,1G:$880,有小營幕可以看片;至於薯麥mp3機,最平$330(512MB),呢款牌子出名好聲啦。

之但係,同場的國產貨重勁,我睇勻晒,揀o左部新款(唔知係咪真呢?),2.2吋mon,2G,只賣$560,真係用來當Hard disk都低,可以錄音/睇片/睇相/睇文字檔,不過個盒好薯,耳筒同USB線都好臭,於是我就再買一個型仔sony耳筒,日本水貨,o的聲果然好正,結果埋單都係700個大洋.....想當年,我部256mb的機仔,二手價都要$900,>_<....

你部機又幾錢呢?

wongdull said...

好聽d就叫做靈活變通?

實不相瞞,我呢部要$1290 (2G),但聲已經有中上,暫時毋須另購耳筒,據知這個牌子是出名靚聲的

價錢方面我倒不太介意,最重要是靚聲,貴點也值得,當然送禮最好以賣樣為主啦...不過,猶記得2年前買了一個國產mp3 walkman給女友,件貨兩個星期就失靈...

不過我當年買 256mb 都要 $800... 搶錢

呢篇 blog 好似講緊食物架喎...

fattree said...

THREE LETTER WORDS : 好很慘!!