Tuesday, November 21, 2006

辛苦命


公司賺的是辛苦錢?原來是有跡可尋。

看看,這是公司新車的車牌號碼,當我與某司機看見此號碼後,初則笑不攏嘴,後則連聲嘆氣。「m x (公司英文簡稱) 唔 x 使發」,可能是公司的進取計劃之一,因為可藉此大條道理發放更少獎金予員工,至於加人工更不在話下。若同事們看到此車牌,想必也感同身受吧。

在登上此車前,我早已買了五期六合彩擋剎。結果?廿五大元就奉獻予馬會作慈善用途,繼續與公司共同進退……

4 comments:

iamsan / Mountain said...

話之你買五千九百四十八期六合彩,點邪都邪唔過「唔X駛發」啦!咁o既牌都畀佢抽得中,行政部真本事。我係明報做咁多年,都未見過咁邪的牌,真係名符其實的「邪牌」!快啲同啲賊借個假牌套落去啦!睇到呢個牌,我真係笑死!

wongdull said...

見到都唔知笑定喊好...
公司唔發...蝕底既都係我地

茂斯 said...

真係好利害,同六合彩的難度相當.
仲要係mp,我想有人故意選mp的,至於5948....可能當時人單純啦....

wongdull said...

茂斯:
沒法子,這可能是代表公司本身(甚至負責抽車牌那位同事)的命運吧...