Wednesday, August 23, 2006

別人笑我太瘋癲


早前王兜就應否購入 discman 進行民意調查,結果有 80% 人士不予支持,主要原因是:「係都買 ipod 啦!」至於力排眾議者為女神;另一位則為母親大人,母只說一句話:「你咪買囉...」 意即叫你食自己;不置可否者則為女友,她同樣只有一句話:「又唔見你買o野俾我...」心照。

知我者均清楚王兜乃 CD 忠實支持者。ipod 雖然幾靚仔,但一來隨機附送的耳機質素太差、價錢偏高、不太 user-friendly (尤其在選曲方面) 外,更重要是 mp3 的質素比 CD 直讀出來的歌聲為差。即使另購耳機感覺總是欠缺甚麼似的,這是我久久未下定決心買 ipod 的原因。

今日特意去電器舖物色 discman,結果暫時教我失望。discman 地位比舊款電視機還不如,舖內僅有三兩部。由於 discman 已成為雞肋電器產品,其價錢近年來都無甚波動,功能則加入支援 mp3 / wav 等,令 cd 等同內置 、且可隨時更換的 harddisc 一樣。同時,我深信 (一牌品子的)discman 跟機的耳機質素定必比 ipod 高,事後又不需購買甚麼保護套,也算省回一筆吧。

如果以 ipod 一半價錢便可得到比 ipod 質素更高的隨身聽,我不介意瘋癲一次。

2 comments:

Nobody said...

雖然唔關我事,但我投MP3機一票,唔好買1ipod(雖然型仔),原因係可以有收音機功能,又夠細,最重要係可以錄音,對你工作有用,音色方面,因為沒有太多機會在寧靜空間度聽,其實爭唔遠,專家做過測試,一般人係分唔到的(除非你借o左隔離屋隻狗對耳)。

wongdull said...

還想著工作?!
這方面我反而懷念換碟的感覺...